1. Games
  2. Login
  3. Register
  4. Support
  5. 13:05:54
  6. en

moonID.net - Please discuss stuff about moonID hereIdeas → Change Admin Clan Rights

jbcoops
avatar
Posted Feb. 5, 2024, 7:06 a.m.

I think it would be best to remove the option of "Forum" since it is moot in MonstersGame, or return to having Clan Boards, which would be my preference.

Separate "Add" & "Kick" since it seems to me that you might want to give the power to Add someone, which would encourage them to do so. However, Kicking someone should be reserved to a top admin, since it's always possible two players could have a problem with each other. Just a thought.

Ich denke, es wäre am besten, die Option „Forum“ zu entfernen, da sie in MonstersGame nicht mehr verfügbar ist, oder wieder Clan-Boards zu haben, was mir am besten gefallen würde.

Trennen Sie „Hinzufügen“ und „Kick“, da ich den Eindruck habe, dass Sie jemandem die Möglichkeit geben möchten, jemanden hinzuzufügen, was ihn dazu ermutigen würde. Allerdings sollte das Kicken von jemandem einem Top-Administrator vorbehalten bleiben, da es immer möglich ist, dass zwei Spieler ein Problem miteinander haben. Nur ein Gedanke.

Page:  1
You need to login to add a post.

Connecting... Connecting